شیر گازی آذر – شیرآلات آذر

شیر گازی آذر – شیرآلات آذر

 

شرکت آذران یکی از خوشنام ترین تولید کنندگان داخلی در ایران در زمینه شیرگازی آذر و شیرآلات اذر میباشد. محصولات این شرکت همواره مورد توجه و استفاده انواع پروژه های داخلی ، مهندسین و صنعتگران در نقاط مختلف کشور بوده و از دیر باز توانسته که نیازهای مختلف صنعتی کشور را به خوبی تامین نماید.
یکی از علل موفقیت گروه صنعتی آذران ؛ تنوع گسترده و کیفیت بسیار بالای محصولات است. شیرآلات آذر جهت استفاده در سیستم های مختلف تاسیساتی اعم از لوله کشی های ساختمانی ، صنعتی ، موتورخانه ، آزمایشگاه ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.
شیرآلات آذر با توجه به نوع استفاده در دو دسته بندی کلی ؛ شیر گازی آذر و شیر غیرگازی آذر قرار میگیرد ، که هر دو نوع این دسته بندی نیز با توجه به نوع کاربرد شیرآلات شامل انواع مختلفی از محصولات میشود.
شیر گازی آذر ، همانطور که از نام آن پیداست جهت استفاده در سیستم ها و تاسیساتی که سیال عبوری از آن گاز است مورد استفاده قرار میگیرد.
گاز طبیعی منبع انرژی پاکیزه ، فراوان و ارزان قیمتی است که از نیاز های اساسی زندگی شهری امروز میباشد ، تا جایی که نبود آن میتواند مشکلات بسیاری را برای همگان به وجود آورد. وجود این انرژی ارزشمند ، در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشورها در سراسر جهان کمک شایانی کرده ، تا جایی که سعی شده با گسترش و تسهیل خطوط انتفال گاز به نقاط مختلف ، دسترسی همه مردم جهان به این انرژی طبیعی فراهم شود.
از این رو شبکه داخلی انتقال (که شامل انواع لوله و شیرآلات گازی میباشد.) جهت استفاده گاز خانگی برای مصارفی مثل گرمایش و یا پخت و پز باید به گونه ای باشد که با توجه به قابلبت اشتعال بالا و مخاطراتی که نشت گاز می تواند به همراه داشته باشد تاییدیه ها و استاندارد های کامل ایمنی را دارا باشد ، چرا که هرگونه ضعف در کیفیت محصول یا اشتباه در موضوعات فنی هنگام نصب و اجرا منجر به بروز حوادث جدی وخسارات جبران ناپذیری شود.
علاوه بر اصل کیفیت ، فاکتور دیگری که در رابطه با تاسیسات گازی باید در نظر گرفته شود مقرون به صرفه بودن شیرآلات گازی از نظر اقتصادی میباشد.
شیرآلات آذر دارای استاندارد ملی تولید شیرآلات گازی و تاییدیه های به روز داخلی و خارجی ، به وسیله دقیق ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها آماده و تولید میگردد.
شیر گازی آذر میتواند با توجه به  نقشه تاسیساتی ساختمان در قسمت های مختلفی بکار گرفته شود ، از شیر گازی آذر میتوان در انشعاب اصلی ورودی ساختمان ، کنتر ها ، موتورخانه ، ورودی هر واحد به صورت تفکیکی ، گاز آشپزخانه ، بخاری و سایر وسایل گاز سوز استفاده شود.

شیرگازی آذر با در نظر گرفتن پیشنهادات و بازخورد های پروژه های متعدد افدام به ایجاد سبد کالای متنوعی در زمینه شیرآلات گازی کرده است تا نیاز مهندسین و مجریان تاسیسات ساختمان را تامین نماید.
شیرآلات گازی و غیر گازی با تنوع گسترده جهت استفاده در لوله گاز ، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و کلکتور ؛ شامل : شیر گازی در کلاس های سنگین ، سبک و اکونومی ، شیر پکیجی و پیسوار ، شیر شلنگی ، شیر رفت و برگشت رادیاتور ، شیر آبی دسته فلزی ، شیر گازی قفل شونده و … میشود.
شیر گازی آذر از جمله قدیمیترین و شناخته شده ترین برند ها در صنعت تاسیسات کشور میباشد و امروزه کمتر کسی در این عرصه وجود دارد که با نام و کیفیت محصولات آذر آشنایی نداشته باشد.
شرکت آذر با دانش و تجربه موفق در طول سالیان گذشته ، موفق به تثبیت جایگاه خویش در بازار تاسیسات ایران شده و همواره میکوشد تا  با حفظ خوشنامی خود ، به ارتقای کیفیت تولید و گسترش شبکه فروش محصولات بپردازد.

شیرالات اذر ، انواع مختلفی دارند و سایز های مختلف که همانطور که از نام آنها پیداست در سیستم گاز رسانی منازل و در بخش صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.چون محصول در ارتباط با سیستم گاز رسانی است، گروه صنعتی آریا، که تولید و پخش کننده محصولاتی همچون شرکت شیلان، کیزایران، شیرگازی اذر هستند،به مشتری از نظر کیفیت اطمینان کامل را میدهند، تمامی محصولات ما همچون محصولات شیلان و شیرالات اذر ، همگی نشان استاندارد دارند و کیفیت آنها تضمین شده است.

در توپک های شیرگازی اذر ، از تفلونی استفاده شده است که ساخته شده از مواد با کیفیت بالا است،

.جنس خود تنه از برنج میباشد.از نظر کنترل کیفیت، هم از نظر فشار و هم از نظر دما استاندار لازم را دارا هستند.

لیست قیمت شیر آذر را میتوانید مشاهده کنید . قیمت آن در فهرست موجود بوده و به روز است.

Recent search terms:

  • انواع شیر آبی برنجی آذر

جستجو در سایت


آخرین پروژه ها


هتل آپارتمان حیات
هتل آراز
بازار بزرگ ایران (ایران مال)
اطلس مال – نیاوران تهران
مجتمع تجاری و اداری رزمال
کارخانه مس کرمان