شیرگازی آذر،شیرالات آذر

شیرگازی آذر،شیرالات آذر

شرکت تولیدی و صنعتی آذران ، تولید کننده شیرآلات برنجی آذر ، از جمله شناخته شده ترین برند های شیرآلات تاسیسات در کشور میباشد. از ابتدای فعالیت تا به امروز محصولات آذر در پروژه های کوچک و بزرگ گوناگونی حضور موثر داشته است و یکی از انتخاب های اصلی مهندسین و پیمانکاران صنعتی بوده است.
تنوع گسترده محصولات و کیفیت منحصر به فرد محصولات از علل اصلی موفقیت مجموعه گروه صنعتی آذران است. امروزه محصولات آذر در پروژه های مختلف تاسیساتی اعم از لوله کشی بهداشتی ساختمان ، صنعتی ، کشاورزی ، آزمایشگاهی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

شیرآلات آذر با توجه به نوع کاربرد به دو دسته بندی کلی ؛ شیر گازی آذر و شیر غیرگازی آذر تقسیم میشود ، که هر دو نوع این دسته بندی نیز با توجه به نوع کاربرد شیرآلات شامل انواع مختلفی از محصولات میشود. شرکت آذران علاوه بر تولید انواع شیرآلات ؛ تولید کننده اتصالات برنجی کوپلی و پرسی نیز میباشد.
شیر گازی اذر، در سیستم ها و تاسیساتی که سیال عبوری از آن گاز است کاربرد دارد و شیرآلات غیر گازی برای استفاده در سیستم هایی با سیال آب ، روغن ، گازوئیل و یا هوا مورد استفاده قرار میگیرد.
شرکت آذر با سابقه حضور طولانی در بازار تاسیسات ایران ؛ همواره به دنبال بهبود و پیشرفت روز افزون مجموعه خود بوده است ؛ دستاوردهای چند ساله ، حضور در نمایشگاه های گوناگون و دریافت گواهینامه های متعدد داخلی و بین المللی گواهی کاملی بر موفق این مجموعه میباشد.

جستجو در سایت


آخرین پروژه ها


هتل آپارتمان حیات
هتل آراز
بازار بزرگ ایران (ایران مال)
اطلس مال – نیاوران تهران
مجتمع تجاری و اداری رزمال
کارخانه مس کرمان