شیر گازی سبک آذر

شیر گازی سبک آذر

شیرگازی سبک آذر یکی از انواع شیر توپی برنجی است ، جنس بدنه این شیر از برنج فورج پذیر ساخته شده و مطابق با مکانیزم شیر های توپی ، باز و بسته شدن آن بوسیله اهرم روی شیر صورت میگیرد. شیر گازی سبک آذر در مقایسه با شیر گازی سنگین آذر ، وزن نسبتاً سبک تری دارد و در پروژه هایی که به دنبال هزینه تمام شده کمتر ، در عین حال حفظ کیفیت هستند گزینه بسیار مناسبی محسوب میشود.
شیر گازی آذر جهت قطع و وصل کردن جریان گاز در تاسیسات خانگی و یا صنعتی مانند تاسیسات گاز رسانی ، ورودی ساختمان ها و قبل از کلیه لوازم گاز سوز مورد استفاده قرار میگیرد.

شیر گازی سبک آذر
شیر آلات آذر

کاربرد شیرگازی آذر:

شیرگازی آذر و شیرآلات آذر برای خدمت به بازارهای انرژی گاز طبیعی و نفت میلیون‌ها کوپلینگ، یراق آلات، کانکتورهای سرویس،  تعمیرات جنرال الکتریک، شیرها، کنتورها، مجموعه های کنتور و بسیاری موارد دیگر که روی سیستم های گازی قابل نصب هستند، استفاده میشوند.مشتریان برای کمک به یافتن راه حل های بهینه برای  لوله کشی هایی با طول عمر بالا توسط گروهی از آگاهان و متخصصان شرکت آریا، در طراحی سیستم و تکنیک های نصب تلاش میکنند.  ساخت و آزمایش محصولات لوله کشی گاز طبیعی و غیره بازارها ارتقاء تجهیزات اخیر شامل ادغام رباتیک و همچنین تجهیزات با سرعت بالا، ماشینکاری خودکار، جوشکاری و جابجایی مواد تمرکز بر بهبود کارایی کلی و زمان پاسخگویی به مشتری خواسته ها همگی از وظایف شرکت است.

لیست قیمت شیر آذر را میتوانید مشاهده کنید . قیمت آن در فهرست موجود بوده و به روز است.

جستجو در سایت


آخرین پروژه ها


هتل آپارتمان حیات
هتل آراز
بازار بزرگ ایران (ایران مال)
اطلس مال – نیاوران تهران
مجتمع تجاری و اداری رزمال
کارخانه مس کرمان