• تهران ، طالقانی ، ساختمان ایران بک ، شماره 7
  • 021-88812558

مشخصات فنی شیر فلکه کشویی کیز ایران

مشخصات فنی شیر فلکه کشویی کیز ایران

شیر فلکه کشویی کیز ایران کاربرد بسیاری در صنعت تاسیسات دارد و از آن جهت باز و بسته کردن جریان آب یا سیالات متعارف دیگر استفاده میشود.
عملکرد این شیر به این صورت است که یک دریچه ی کشویی (Gate) بوسیله اهرمی که به دسته این شیر متصل است بصورت عمودی و در راستای محور خود بالا و پایین میشود ، بدینوسیله جریان عبوری سیال به راحتی تنظیم و مدیریت خواهد شد.
با توجه به مکانیزم شرح داده شده فوق ، میتوان به وسیله شیر فلکه کشویی کیز ایران جریان سیال را به طور کامل باز یا بسته نگاه داشت.

کاربرد اصلی شیر فلکه کیز ایران در موارد ساختمانی ، مکانیزم های آبیاری ، شبکه های انتقال آب و همچنین صنایع مرتبط با نفت ، روغن و گازوئیل میباشد.
تولید و ساخت شیر کشویی کیز ایران طبق استاندارد ملی ایران میباشد.


جنس این شیر از برنج فورج پذیر است ، در این روش تولیدی ، فاصله بین مولکولی تا حد امکان کاهش می یابد و مقاومت بدنه آن در آزمایش انهدام بالا میرود که این امر موجب میشود افزایش تحمل فشار در شرایط مختلف سیال خواهد شد.

مشخصات فنی شیر فلکه کشویی کیز ایران
کیز ایران

ظرفیت تحمل دمایی بیشینه در شیر فلکه کشویی کیز ایران 200 درجه سانتیگراد و تحمل فشار حداکثر آن 16 و 20 بار (در سایز های “2/1 2 و “3) میباشد.

شما میتوانید قیمت شیر فلکه کشویی کیز ایران را در بخش قیمت کیز ایران مشاهده کنید. کلیه قیمت ها به روز شده و مطابق با قیمت نمایندگی میباشد.

جستجو در سایت


آخرین پروژه ها


هتل آپارتمان حیات
هتل آراز
بازار بزرگ ایران (ایران مال)
اطلس مال – نیاوران تهران
مجتمع تجاری و اداری رزمال
کارخانه مس کرمان